23 Ocak 2013 Çarşamba

ÜNLÜLERİMİZİN SÖZLERİ...






Ünlülerimiz ne kadarda güzel ve etkileyici sözler söyler değil mi? Ben onların söylediği sözlerden çok etkilenirim ve onlardan hoşlanırım.Eminim sizlerin içinde de onları dinleyen ve etkilenen vardır.Bende bu yüzden sizin için Ellen Degeneres,Selena Gomez,Demi Lovato gibi ünlülerin söyledikleri sözleri buldum ve sizlerle paylaşmak istedim.

Rihanna:Ten rengimin koyu olması evde sorun değildi ama okula gittiğimde ilk zamanlardan son zamanlara kadar beni yargılmaya devam ettiler.

Taylor swift:Vazgeçmek senin zayıf olduğunu göstermez gitmesine izin verecek kadar güçlü olduğunu gözsterir.

Nick Minaj:Seni sevmeyene saygı duy.Asıl senin iyi olduğunu düşünen onlar.Yoksa neden senden nefret etsinler ki.

Selena Gomez:Selenatörlerim iyiki varlar.Onlar olmasaydı ben bir hiçtim.

Ellen Degeneres:idölünüz Miley Cyrus mı yoksa saçları mı?Saçları için onu bırakmanız çok saçma.

Miley Cyrus:İlerde çocuğuma 9 isim koyacağım istediğini kullanır.

Demi Lovato:Kendini yalnız hissettiğin an benim müziğimi aç çünkü ben her zaman orda,senin yanında olacağım.


2 yorum:

  1. çok güzel sözler, çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. miley cyrus ve selenayi cok seviyorum canlarimm benim ayrica demi sende cok tatlisin artik her uzuldugumde senn sarkini acacagim cunku senin her zaman yanimda olmani istiyorum :)))

    YanıtlaSil