17 Aralık 2012 Pazartesi

İnsanlar çok garip...
Kadınlar, evleneceği adamı bulduğunda yani ona aşık olduğunda, o kişiye sonsuza kadar bağlanır.Onu ölene kadar sever.Unutmayın ki bunu gerçekten aşık olan kadınlar için söylüyorum.Ama erkekler öyle değildir.Tek kadın onlara yetmez veya onlar kendilerini tutsak gibi hissederler.Özgür olmak isterler.Sanki evlendikleri kadınlar onları kendilerine tutsak ediyormuş gibi.Bu yüzden erkekler evlenmek istemezler genelde.Erkeklerin sevgisine güven olmaz.Belki de onlar da biz kızlariçin böyle düşünüyorlardır ama söylediğim her şey kelimesi kelimesine doğru.İnanmıyorsanız etrafınızı biraz gözlemleyin,ben öyle yapıyorum.Tabii bu anlattıklarım bazı erkekler için geçerli değildir.Ama istisnalar kaideyi bozmaz değil mi?

1 yorum:

  1. bence de ama benim erkegim de istisna olanlardan onu cok seviyorum o da beni :)))

    YanıtlaSil